Tähtajad ja tingimused

Sisukord:

1.Kokkulepe
2.Parteid
3.Hinnad
4.Kokkulepe
5.Tellimuse kinnitus
6.Payment
7.Tarne
8.Kauba oht
9.Taganemisõigus
10.Uurimiskohustus
11.kaebused
12.Ostja õigused: 1. osa
13.Ostja õigused: 2. osa
14.Müüja õigused
15. Garantii
16.Isiklik teave
17.Konfliktide lahendamine
18.Laganemine

Sissejuhatus:

Seda omandamist reguleerivad allpool toodud müügitingimused, mida kasutatakse kaupade ostmiseks tarbijatele Internetis. Tarbijamüük tähendab kauba müüki tarbijatele, kes ei tegutse peamiselt äritegevuses, ja kui müüja tegeleb äritegevusega kaupade müümisel Internetis. Lepingu koostab ja soovitab tarbijakaitse ombudsman.

Interneti kaudu tarbijate ostmist reguleerivad peamiselt lepingud, tarbijaõigus, turustusseadus, tarbijaseadus ja kaubandusseadus, need seadused annavad tarbijatele kohustuslikud õigused. Lepingu tingimusi ei tohiks tõlgendada seadusest tulenevate õiguste piiramisena, vaid need seavad suuremate osapoolte õigused ja kohustused kaubandusele. Müüja saab ostjale pakkuda müügitingimustes sätestatust paremaid tingimusi.

Kui leping ei paku probleemile otsest lahendust, tuleb lepingut täiendada asjakohaste seadusesätetega.

1. Kokkulepe

Ostja ja müüja vaheline leping koosneb teabest, mille müüja pakub saidil tellimislahendusena (sealhulgas piiranguteta teave laadi, koguse, kvaliteedi, muude omaduste, hinna ja tarnimise kohta), mis tahes otsesest kirjavahetusest poolte vahel (nt e -post), samuti müügitingimused.

Kui müüja on e-poes esitanud tellimuslahenduse ostmiseks ette nähtud teabe, on tekkinud vastuolud osapoolte vahelise otsese kirjavahetuse ja müügitingimuste, poolte vahelise otsese kirjavahetuse ja tellimuslahenduses esitatud teabe vahel. müügitingimused, välja arvatud juhul, kui see on vastuolus siduvate õigusaktidega.

2. Pooled

Müüja on juriidiline isik, kes müüb ostjale kaupa.

Ostja on isik, kes teeb broneeringu. ja tasub kauba eest Müüjale.

3. Hinnad

Poes pakutavad hinnad sisaldavad käibemaksu.

Teave kogukulu kohta, mida ostja maksab, sealhulgas kõik maksud (käibemaks, toll jne) ja tarnekulud (vedu, saatmiskulud, arveldustasu, pakend jne), samuti täpsustatud koguhinna üksikute elementide kirjeldus tellimislahendus enne broneeringu tegemist. (Toote tarned Svalbardile või Jan Mayenile müüakse ilma merverdiavgift.1 lisamata)

4. Sõlmitud lepingud

Leping on mõlemale poolele siduv, kui müüja saab ostja tellimuse.

Lepinguosalist ei seo leping, kui see on müüja pakkumises saidi lahenduses või ostja korralduses kirjutades või kirjutades tehtud viga või kui teine ​​pool mõistis või oleks pidanud mõistma, et see oli selline viga.

5. Tellimuse kinnitus

Kui müüja on ostja tellimuse kätte saanud, kinnitab müüja seda põhjendamata viivituseta, saates ostjale tellimuse kinnituse.

Soovitatav on ostjal kontrollida, kas tellimuse kinnitus vastab tellimuse numbrile, toote tüübile, hinnale jne. Kui see ei vasta tellimusele ja tellimuse kinnitusele, peaks ostja ühendust võtma võimalikult kiiresti müüjaga.

6. Makse

Müüja võib nõuda kauba eest tasumist alates hetkest, kui müüja selle ostjale saadab.

Pakkumise esitamine kaupmehele arve esitamiseks, ostjale väljastatud arve kauba saatmise eest. Tähtaeg peab olema vähemalt 14 päeva pärast seda, kui ostja on saadetise kätte saanud.

Müüja konkreetne vajadus nõuda ostjalt ettemaksu tasumist, näiteks ostu vormistamisel, võib müüja seda nõuda.

Alla 18-aastased ostjad saavad maksta otse kauba müüja või kauba kohaletoimetamise korral postoppkrav kaudu.6

7. Tarne

Kaupade kohaletoimetamine müüjalt ostjale teel, e-poes tellimislahenduses täpsustatud kohas ja ajal.

Kui tellimislahenduses on märgitud tarneaeg, edastab müüja kauba ostjale mõistliku aja jooksul ja hiljemalt 30 päeva jooksul pärast tellijalt tellimuse esitamist. Müüja tagab, et kaup saadetakse ostjale, ta on kohustatud kauba tarnima teie sihtkohta sobivas korras ja sellistel vedudel tavalistel tingimustel. Sihtkoht on ostja, kui pooled ei lepi kokku teisiti.

8. Kauba oht

Kauba risk läheb ostjale üle siis, kui kaubad võtab ostja lepingu alusel üle. Kui tarneaeg on saabunud ja ostja ei suuda lepinguga tema käsutusse antud eset omandada, on toote enda omaduste põhjustatud kaotuse või kahjustumise oht.

9. Taganemine

Ostja võib toote ostmise tühistada pärast seaduse bestemmelser7 jahutamist. Taganemine tähendab, et ostjal on põhjus kauba müüjale tagastamiseks, isegi kui sellel puudust on ja isegi siis, kui seda ei tarnita.

Ostja peab müüjale teatama taganemisõiguse kasutamisest 14 päeva jooksul pärast kauba saabumist, taganemisõiguse ja tagastamisvormi kohta on ettenähtud teave laekunud. Saab ostja kahetsusvormi ja vajaliku teabe hiljem kui kauba kättetoimetamine, alustage taganemisperioodi alates päevast, mil ostja saab tagastamisvormi ja teabe. Kui ostja ei ole saanud piisavalt teavet ega tagastamisvormi, möödub taganemisperiood 3 kuud pärast kättesaamist. Kui ostja pole taganemise kohta üldse teavet saanud, on tähtaeg 1 aasta.

Ostja sõnum müüjale taganemisõiguse kasutamise kohta peaks olema kirjalike tõenditega arvestamine (tagastamisvorm, e-post, faks või kiri) ja see peab sisaldama teavet selle kohta, kuidas ostja kauba müüjale tagastab. .

Kohtu tagasivõtmise kasutamine tuleb müüjale mõistliku aja jooksul tagastada. Müüja on kohustatud ostjale kogu ostuhinna tagasi maksma 14 päeva jooksul alates päevast, mil müüja sai kauba kätte või tagasivõtmishääletuse või kaubad anti müüja käsutusse. Müüja ei saa ostjale taganemisõiguse kasutamise eest tasu kehtestada, kuid müüja võib nõuda ostjalt tagastamiskulude tasumist.

Ostja saab toodet enne ostmist kahetseda. Toode tuleb ikkagi müüjale tagasi toimetada samas seisukorras ja koguses, nagu see oli siis, kui ostja selle kätte sai. Ostja peaks võimaluse korral saatma kauba müüjale tagasi originaalpakendis.

Ostja ei saa kahetseda kiirelt halvenevate kaupade, selliste kaupade ostmist, mida ei saa oma olemuselt tagastada, või heli- ja videosalvestuste (sealhulgas CD-d, DVD-d) või arvutirakenduste ostmist, kui pitser on katki. Viimast erandit kohaldatakse ainult juhul, kui müüja teatas selgelt, kas pitseril on taganemisõiguse äravõtmise tingimused.

10. Kauba kontrollimine

Kui ostja kauba kätte saab, soovitatakse tal mõistlikul määral uurida, kas see vastab tellimusele, kas see on transiidi ajal kahjustatud või kui muul viisil puudub.

Kui kaup ei vasta tellimusele või puudub, peab ostja müüjat sellest teavitama, vrd. Lepingu punkt 11.

11. Kaebused

Kui kaupadel on puudus, peab ostja mõistliku aja jooksul pärast selle avastamist teatama müüjale, et ta viitab puudusele. Tähtaeg ei või olla lühem kui kaks kuud alates hetkest, kui tarbija puuduse avastas. Kaebused peavad siiski toimuma hiljem kui kaks aastat pärast seda, kui ostja kauba võttis. Kui kaubad või nende osad peaksid väidetavalt kauem vastu, on garantii viis aastat.

Viivitusnõuded tuleb müüa mõistliku aja jooksul pärast tarneaja saabumist ja kaupa ei tarnita.

Kui eseme eest tasutakse krediitkaardiga, võib ostja valida ka reklaami ja esitada nõuded otse võlausaldajale (krediitkaardiettevõttele) .8

Teade müüjale või võlausaldajale peaks olema kirjalik (e-post, faks või kiri).

12. Ostja õigused: 1. osa

Kui müüja ei tarni kaupa ega tarnita seda vastavalt poolte kokkuleppele liiga hilja ja see ei ole ostja või ostja kohustus, siis peab ostja 5. peatüki reeglite kohaselt makset kinni pidama, nõudmist täitma, lõpetada leping ja nõuda müüjalt kahju hüvitamist.

Täitmine: kui müüja kaupa tarnimise ajal ei tarnigi, võib ostja ostu nõudmist nõuda ja kehtestada müüjale mõistlik lisatähtaeg kauba täitmiseks. Ostja ei saa nõuda täitmist, kui on takistusi, millest müüja ei saa üle või kui nõuetele vastavus tekitaks müüjale nii suuri ebasoodsaid tingimusi või kulusid, et ostja huvi müüja vastu on märkimisväärselt ebaproportsionaalne. Raskused mõistliku aja jooksul kaovad, tarbijate nõudmised on täidetud.

Lõpetamine: ostja võib müüjaga sõlmitud lepingu tühistada, kui viivitus on märkimisväärne või kui müüja ei tarni kaupu ostja määratud täiendava tähtaja jooksul, et lepingut täita. Ostja ei või lepingut tähtajalise tähtaja jooksul lõpetada, välja arvatud juhul, kui müüja on öelnud, et ta ei täida tähtaega.

Asendamine: ostja võib nõuda ka kahju hüvitamist, mida nad kannavad müüja viite hilinemise tõttu. Tarbija § 24.

Ostja peab müüjale pretensioonid esitama, kui kaebused vrd. Käesoleva lepingu punkt 11.

13. Ostja õigused: 2. osa

Kui kaubal on puudusi ja see ei ole tingitud ostjast või ostjast, valib ostja tarbijaõiguse reeglite 6. peatüki kohaselt makse kinnipidamise korral makse parandamise või asendamise, nõudluse vähendamise, nõutud kokkuleppe ja kompensatsiooni vahel müüjalt.

Parandus või asendamine: kui tootel on puudus, võib ostja nõuda müüjalt puuduse kõrvaldamist või sama toote asendamist. Müüja võib ostja nõudest keelduda, kui nõude rakendamine on võimatu või põhjustab müüjale põhjendamatuid kulusid.

Müüja ei tee mõistliku aja jooksul seadusi ega asenda seadust. Parandused või asendamine tehakse ostjale tasuta, ilma et oleks oht, et ostja ei kata nende kulusid, ja ostjale olulisi ebamugavusi tekitamata. Müüja tohib sama defekti parandada või asendada vaid kahel korral, välja arvatud juhul, kui on olemas erilised põhjused, mis tagavad edasise katse mõistlikkuse.

Ehkki ostja ei vaja parandamist ega asendamist, võib müüja pakkuda remonti või asendamist, kui see juhtub viivitamata. Kui müüja teeb sellise remondi või asendamise, ei saa ostja nõuda hinna alandamist ega tõstmist.

Hinna alandamine: kui puudust ei kõrvaldata või see asendatakse, võib ostja taotleda proportsionaalset hinnaalandust.

Kõrgus: allahindluse asemel võib ostja lepingu lõpetada, välja arvatud juhul, kui puudus on ebaoluline.

Asendamine: Ostja võib nõuda ka rahalise kahju hüvitamist, mille nad toote vigase toote tõttu kannatavad. Tarbija § 33.

Ostja peab esitama müüjale pretensioonid, kui kaebused on toodud käesoleva lepingu jaotises 11. Vaidlustuseeskirjad täiendavad taganemisreegleid ja müüja garantiisid ning on neist sõltumatud.

14. Müüja õigused

Kui ostja ei suuda maksta ega täida muid lepingujärgseid kohustusi ning see ei ole tingitud müüjast ega müüja tingimustest, peab müüja vastavalt tarbijaõiguse 9. peatüki reeglitele kaupa kinni pidama, nõudma selle täitmist nõuda lepingu sõlmimist ja ostjalt hüvitist. Samuti võivad müüjad asjaoludelt nõuda viivist, sissenõudetasusid ja ettemaksmata tagastamata kaubaga seotud tasusid.

Täitmine: kui ostja ei maksa, võib müüja ostu nõudmist nõuda ja nõuda ostjalt ostuhinna tasumist (tõsi). Kui kaupa ei tarnita, kaotab müüja õiguse, kui viivitab enne nõude esitamist põhjendamatult.

Kõrgus: ostjapoolse suurema maksehäire või olulise rikkumise korral võib müüja lepingu lõpetada. Pärast hinna maksmist ei saa müüja tõusta.

Müüja võib lepingu lõpetada ka juhul, kui ostja ei maksa tasumist müüja määratud mõistliku tähtaja jooksul. Tähtaja möödumisel ei saa müüjat suurendada, välja arvatud juhul, kui ostja on teatanud, et ta ei maksa.

Asendamine: müüja võib ostjalt nõuda rahalist kahju, mida ta kannab ostja poolt lepingu rikkumise tõttu, vrd. Tarbija § 46.

Viivised / sissenõudetasud: kui ostja ei maksa lepingujärgset ostuhinda, võib müüja nõuda ostuhinnalt viivist viivise seaduse alusel tasumise eest makstava intressi eest9. Ebapiisav maksenõue võib pärast eelteate saatmist võlgade sissenõudmisele ja Ostja vastutab seejärel võlgade sissenõudmise ja tähtaja ületanud võlgade sissenõudmise seaduse alusel tasude eest10.

Tasu sissenõutamata ettemaksuta kauba eest: kui ostja ei suuda tasumata kaupa kokku koguda, võib müüja nõuda ostjalt £ + saatmisreisi / tagasisõidutasu. Tasu hõlmab maksimaalselt müüja tegelikke väljamakseid kauba ostjale toimetamise eest. Selliseid tasusid ei saa alla 18-aastastelt ostjatelt nõuda

15. Garantii

Müüja või tootja antud garantii, lisaks ostja õigustele, mis ostjal juba kehtivate seaduste alusel on, ostja õigused. Garantii ei piira seega ostja nõudeõigust ega viivituse või puudumise nõudeid lõigetes 12 ja 13.

16. Isiklik teave

Kui ostja ei lepi kokku teisiti, võib müüja koguda ja säilitada ainult seda isiklikku teavet, mis on vajalik müüjalt lepingust tulenevate kohustuste täitmiseks. Alla 15-aastase ostja isikuandmeid ei saa ilma müüja vanemate või hooldajate nõusolekuta. Ostja isikuandmeid tohib teistele avaldada ainult siis, kui kaupmehel on vaja ostjaga sõlmitud lepingut täita või kui see on juriidiline.

Müüja saab ostja sotsiaalkindlustuse vaid juhul, kui on olemas objektiivne vajadus turvalise identifitseerimise järele ja selline omandamine on vajalik.

Kui müüja võtab ostja isikuandmeid muudel eesmärkidel, näiteks selleks, et saata ostjale reklaami või teavet, mis ületab lepingu rakendamiseks vajalikku, peab müüja lepingu sõlmimisel hankima ostja nõusoleku. Müüja peab ostjale andma teavet selle kohta, milliseid isikuandmeid kasutatakse ja kes neid isikuandmeid kasutab. Ostja nõusolek peab olema vabatahtlik ja selle peab väljastama aktiivne tegevus, näiteks tšekk.

Ostjal peaks olema hõlpsasti võimalik müüjaga ühendust võtta, näiteks telefoni või e-posti teel, kui tal on küsimusi müüja isikuandmete kasutamise kohta või kui ta soovib, et müüja kustutaks või muudaks isikuandmeid.

17. Konfliktide lahendamine

Pooled püüavad kõik vaidlused lahendada sõbralikult. Ostja võib müüjaga tekkivate vaidluste korral abi saamiseks pöörduda Tarbijanõukogu poole. Kui pärast tarbijanõukogu vahendusmenetlust ei jõuta rahumeelsele lahendusele, võivad pooled kirjalikult taotleda, et tarbijanõukogu edendaks Forbrukertvistutvalgeti vaidlust.13 Tarbijavaidluste komisjoni otsus on õiguslikult neli nädalat pärast jutlust. Enne otsuse täitmisele pööramist võivad pooled ringkonnakohtus läbivaadatud otsuse pärast kohtukutse esitamist tarbijavaidluste komisjonile.

18. Disclaimer

Mitte mingil juhul ei vastuta me ega keegi teine ​​selle veebisaidi std-tests.com loomises, tootmises või käitamises osalejatest otseste või kaudsete kahjude eest, mis tulenevad (i) saidil std-tests.com (Edasine - veebisait) sisalduvast teabest. , ii) müüdud tooted või iii) muud teenusega seotud küsimused. Käesolevaga tunnistate, et seda lõiku kohaldatakse kõigi veebisaidil saadaolevate toodete, sisu ja teenuste suhtes.

Mõnes artiklis kirjeldatakse erinevate haiguste ja seisundite tavalisi sümptomeid ning antakse üldist teavet ravi ja diagnoosimise kohta. Teavet ei tohi kunagi kasutada kontakti, diagnostika, uuringu i või raviarsti või muu kvalifitseeritud tervishoiutöötaja asemel. Seda teavet ei tohi kasutada diagnoosimise ega ravi valiku alusena. Veebisaidi sisu pakub ainult üldist teavet ega ole mingil viisil ennetav, diagnostiline, terapeutiline, tervist säilitav ega rehabiliteeriv.

Puudub garantii, et kogu teave saidil või siin müüdavad tooted on täiesti täpsed ja / või igas osas täielikud. Selle saidi toimetajad ega kaastöötajad ei tohi otseselt ega kaudselt vastutada kahju või puuduse eest, mis tuleneb saidi moodustavates artiklites ja tootekirjeldustes sisalduva teabe kasutamisest või kuritarvitamisest otsestel või kaudsetel tagajärgedel. Ühtegi haigust, ravimit, diagnostilist meetodit ega ravi pole täielikult kirjeldatud.

Ravimite ja muude ravimeetodite nõuetekohane kasutamine sõltub osaliselt inimese tervislikust seisundist, teiste ravimite samaaegsest kasutamisest ja muudest erilistest asjaoludest. Volitatud arst saab anda kogu vajaliku ja õige teabe ravimite, ravimeetodite ja diagnostika kohta, mida sellel saidil arutatakse. Retseptiravimeid peab kasutama alati arst. Järgige pakendi infolehti. Tõsiste või ootamatute kõrvaltoimete või muude ebaharilike sümptomite ilmnemisel ravi ajal helistage viivitamatult arstile.